-
Вътрешна бележка с целите на Snap вдъхна оптимизъм у инвеститорите
Компанията очаква над 20% ръст на приходите от реклама за 2024 г.
-
Дигиталната реклама остава най-бързо растящият канал в България
Страната е конкурентна като цена за аудио-визуално съдържание, каза Иво Алтънов, управляващ директор на Noble Graphics
-
Google надмина очакванията след възстановяване на рекламните приходи
Въпреки това антитръстовият иск на САЩ може да хвърли сянка върху бъдещите резултати
-
Само дигиталните реклами ще са с ръст през 2020 г. в България
Според очакванията инвестициите в реклами в дигитални медии в родината ни ще достигнат през 2020 г. 127 млн. лева
-
Рекламният пазар се възстановява, а Snap твърди, че усеща ефекта от това
Компанията иска да увери рекламодателите, че инвестират парите си на точното място
-
Рекламните разходи в България може да спаднат с 40% през 2020 г.
Очаквам голяма промяна на медийния и рекламния пазар до 1-2 години, посочи Жюстин Томс, експерт онлайн медии
-
Над 122 млн. лева е обемът на дигиталната реклама в България за 2019 г.
19,4% e ръстът на нетния обем на инвестициите, показва проучването AdEx 2019 на IAB България.
-
WPP се отказа от дивидента си и обратното изкупуване на акции
Рекламният гигант оттегли и прогнозата си за 2020 г.
-
Guardian забранява рекламата от петролни и газови компании
Британското издание ще засили отразяването на темите, свързани с климата
Таг рекламен пазар
Пазари